piątek, 22 listopada 2013

Sweet Noise - Manipulacja


Sweet Noise - Manipulacja

Nie dla mnie twoje słowa 
Twoje gesty 
Puste poglądy fałszywe protesty 
Deklaracje poprawy chorej sytuacji 
Nikt tu nigdy nie miał i nie będzie miał racji 

Tu każdy skurwysyn ciągnie w swoją stronę 
Nikt nie jest ważny - ja ich wszystkich pierdolę 
I stoję jak stałem - nieosiągalny 
Jak chory, trędowaty 
Dla nich nietykalny 

Widziałem jak wczoraj 
Szczał na wasze groby 
Tak dzisiaj kolejne uwielbienia dowody 
Miliony niech dają więcej niż mają 
Znam takich, którzy za życia umierają 

To więcej niż wściekłość to nagie słowa prawdy 
Rzucone w oczy fałszu i pogardy 
W twarze tych, którzy kradną wyrywają 
Ostatnią kroplę krwi 
Z człowieka wysysają 
Ludzie wierzą w to co słyszą, wierzą w to co widzą 
W tych, którzy poza wizją z nich szydzą 
Znam skurwysynów, którym nie podałbyś ręki 
To oni sprzedają boga i dźwięki 
To manipulacja 
Mistyfikacja 
Kolejna ich gra 
Degradacja 
To manipulacja 
Segregacja 
Kolejna ich gra 
Dyskryminacja 

Wszystkich ich pierdolę 

Nie ma innych słów 
Nie ma innych słów 

Kim jesteś tam u góry 
Następny pan bóg - dyktatury 
Pierdolony król życia, śmierci 
Poznałem dzieciaka zaciskał pięści 
Ty go nie widzisz i nigdy nie widziałeś 
Ale to jest ta chwila, której zawsze się bałeś 
Ty mnie nie widzisz i nigdy nie widziałeś 
Tak to jest ten dzień, którego zawsze się bałeś 

Cierpliwość ja nie mam cierpliwości 
Przestań mi mówić o szacunku, równości 
Cierpliwość ja nie mam cierpliwości 
Przestań mi mówić o pokoju, wolności 

Nie ma innych słów, nie ma innych słów 

Poznałem dzieciaka zaciskał pięści 

Nie ma innych słów, nie ma innych słów 

Dla dzieciaków, które żyją - nie ma innych 
Dla dzieciaków, które wierzą - nie ma winnych 
Ich nigdy nie oszukasz, nie okłamiesz 
Nie ma innych 
Nie ma winnych 


tekst: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz