poniedziałek, 11 listopada 2013

Niebo - Ocalić dzień


Niebo - Ocalić dzień


Dobrze znam swoją przyszłość,
Bo wszystkie drogi prowadzą tam.
Dobrze znam swoje myśli,
Ta myśl nie daje mi w nocy spać.
Nie!

Już tropie spalone mosty
I rany, których nie goi żal.
Świadomość moich słabości,
Z każdym dniem zabija mnie.

Ja wiem, trudno żyć
Tylko po to by,
Móc ocalić dzień.
Ja wiem trudno żyć
I udawać, że nie stało się nic.
O nie!

Sprzedałem Siebie dla Ciebie.
Myślałem, że ty mnie lepiej znasz,
Lecz było coś o czym nie wiem.
Ta myśl nie daje mi w nocy spać.

Ja wiem, trudno żyć
Tylko po to by,
Móc ocalić dzień.
Ja wiem, trudno żyć
I udawać, że nie stało się nic.
O nie!

Zrozumiałem, ale już za późno.
To koniec wiem.
Ciągle boli, ale już na próżno.
Nie czuje nic.
Nie istnieją rzeczy, w których wierzyć chciałem tak.
Liże rany, ale w ustach ciągle czuje smak.
Czuje gorzki smak.

Ja wiem, trudno żyć
Tylko po to by,
Móc ocalić dzień.
Ja wiem, trudno żyć
I udawać, że nie stało się nic.
O nie!

tekst z: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz