piątek, 22 listopada 2013

O.N.A. - Rozbieraj mnie


O.N.A. - Rozbieraj mnie

Czekam kiedy będę mogła 
Zarzucić swoją sieć, 
Brutalnie złowić Cię. 
Czekam kiedy w końcu przyjdziesz, 
Zapomnisz gdzie Twój dom 
I spotkasz wtedy mnie. 

Będę mówić słodkie brednie, 
Zauroczę Cię, 
Nie będziesz odejść mógł. 
Nie znajdziesz w życiu innej prawdy, 
Oddechu braknie Ci, 
Gdy w końcu skusisz się. 
Skrępuję Cię, owinę wpół. 
Nawet nie zdążysz krzyknąć, że 
To sprawia ból... 

ref. Więc nie broń się, 
Nie tłumacz nic. 
Ja dobrze wiem co masz mi dać 
I kiedy wyjść. 
Więc nie broń się, 
Nie tłumacz nic. 
Rozbieraj mnie. 

Będziesz bał się moich spojrzeń, 
Choć przecież dam Ci to, 
Co chciałeś zawsze mieć. 
A kiedy znajdziesz w końcu siłę, 
By ze mną zawsze być, 
Zostawię wtedy Cię... 

ref:

Chodz , nie wahaj się
Przecież i tak nie będziesz mógł
Zapomnieć mnie...

ref:


tekst: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz