poniedziałek, 11 listopada 2013

CARRION - Trudno uwierzyć


CARRION - Trudno uwierzyć 


Gdzie teraz iść? Proszę, podpowiedz...
Gdzie uciec stąd? To w mojej głowie...

Trudno uwierzyć mi (trudno uwierzyć),
jak mam rozumieć krzyk, że tak ma być?
Trudno uwierzyć mi w cienie,
ile tak dalej mam ukrywać się?

Skąd wiedzieć, czy nadeszła pora,
by zburzyć mur, dać się przekonać?

Trudno uwierzyć mi (trudno uwierzyć),
ciężko zrozumieć krzyk, że tak ma być.
Trudno uwierzyć mi w cienie,
ile tak dalej mam ukrywać się?

Trudno uwierzyć mi (trudno uwierzyć),
jak mam rozumieć krzyk, że tak ma być?
Trudno uwierzyć mi w cienie,
ile tak dalej mam ukrywać się?

Trudno uwierzyć mi (trudno uwierzyć),
ciężko zrozumieć krzyk, że tak ma być.
Trudno uwierzyć mi w cienie,
ile tak dalej mam ukrywać się?

Trudno uwierzyć mi (trudno uwierzyć),
jak mam rozumieć krzyk, że tak ma być?
Trudno uwierzyć mi w cienie,
ile tak dalej mam ukrywać się w sobie? ukrywać się w sobie?

tekst z: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz