poniedziałek, 11 listopada 2013

nIEBO - Terytorium snów


nIEBO - Terytorium snów

Terytorium moich snów
Znowu nawiedził zły duch
Dziś powietrze pachnie krwią
Wgryzam się w kolejny dzień
Nie wiedząc co prawdą jest
Wszystko zdaje się być tylko snem

Znowu słyszę ten głos
To anioły wołają mnie
Niebo płacze deszczem łez

Terytorium moich snów
Już nie odwiedza Twój Bóg
Jestem jak więdnący cień
Chowam w sobie dziwną myśl
Może otworzy się dziś 
To dwadzieścia jeden gramów lżejszy sen

Znowu słyszę ten głos
To anioły wołają mnie
Niebo płacze deszczem łez
Znowu czuję ten chłód
Dotykam blizny Twych stóp
Dzisiaj koszmar skończy się

Przerwij ten sen
Zanim pochłonie mnie
Ostatnia noc mego dnia
Zabij tą myśl, która zabija mnie
Nim koniec dosięgnie dna

Znowu słyszę ten głos
To anioły wołają mnie
Niebo płacze deszczem łez
Znowu czuję ten chłód
Dotykam blizny Twych stóp
Dzisiaj koszmar skończy się

Proszę przerwij ten sen
Uwolnij mnie od moich myśli
Naucz mnie jak żyć

Może dziś koszmar skończy się...
Może dziś koszmar skończy się...

tekst z: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz