środa, 13 listopada 2013

Moja inspiracja: Akira ^^

Akira to kolejna modelka Kera i wielu innych japońskich magazynów o modzie oraz wokalistka zespołu DISACODE.


Zawsze gdy widzę ją w jakimś magazynie czy gdzieś to mam ochotę ją napaść i rozebrać xD po prostu  ma mega szmatki! wiem że większość jej ciuchów to znane marki jak SPR ale i tak bomba. Całe stylizacje ma genialne. Może mnie nie podnieca jako kobieta bo wole jednak bardziej androgeniczne niż typowo chłopczyce ale za to podziwiam ogólnie za styl bo jest świetny <3


Nawet jest dowód że to kobieta, patrzcie, ma cycki xDDDDD

Co do jej zespołu DISACODE to jest jedyną babką tam. Chociaż... my ze znajomą myślałyśmy że tam jest jeszcze jakaś ale uznajmy że to się wytnie xDDD


Szczerze ich muzyka jakoś specjalnie mnie nie rusza. Posłuchać posłucham ale to jednak nie moje klimaty hehe. 


Akira zagrała też w filmie Ai wo Utaou Yori Ore ni Oborero! który jest oparty na mandze o tym samym tytule (jak większość japońskich filmów/dram xD). Napewno któregoś dnia obejrzę hehe ;) zwłaszcza że odtwórców głównych ról znam z innych dram i bardzo lubię choć nie wiem czy powinnam się do tego przyznawać haha xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz