poniedziałek, 11 listopada 2013

Milczenie Owiec - Oni


Milczenie Owiec - Oni


Nie nie nie dziwi mnie nic, bo ustawili mnie 
Rozkazują zawsze gdzie mam stać 
Bo wyuczyli mnie 
Widzę wszystko czego nie wolno mi brać 
Wolno mi brać 

Nie dławi cię nikt, bo żyjesz w moim śnie 
Możesz pobiec tam, gdzie będziesz chciał 
Oni nie znają cię 
I dlatego nigdy nie będziesz się bał 
Będziesz się bał 

Znam setki dróg, które czują dotyk naszych stóp 
Kiedy znów biegniesz przy mnie 
I nikt, żaden z nich nie poczuje drżenia myśli
Gdy ukryję cię tak niewinnie 

Beznamiętny trans, mechaniczny 
Tępych zmysłów zgrzyt, genetyczny 

Setki dróg
Setki dróg

Znam setki dróg, które czują dotyk naszych stóp 
Kiedy znów biegniesz przy mnie 
I nikt, żaden z nich nie poczuje drżenia myśli
Gdy ukryję cię tak niewinnie 

Czując dotyk twój 
Nie trwam bezczynnie 
Nie przykują mnie 
Biegnę tak zwinnie 
Poza martwy krąg 
W którym zamknął mnie świat 
Chory świat

tekst z: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz