piątek, 22 listopada 2013

Chylińska - Niczyja


Chylińska - Niczyja

Nie lubię czekać, tęsknić też 
To z miłości, przecież wiesz 
Nie lubię o nic prosić się 
Jestem dumna, przecież wiesz 
Nie lubię tez niczyją być 
To takie smutne, przecież wiesz 
Jeszcze nie Twoja, nie Jego już 
Zawieszona czekam tu 

Wstaję rano, chłodny świt 
Ta bezsenność męczy mnie 
Ciągle nie wiem dokąd iść 
Przerażona dręczę się 

I mój płacz, mój płacz 
Powiedz czy to ładnie tak 
Kiedy w kącie płacze ktoś 
Kogo niby kochać masz? 

Robię coś, cokolwiek, by 
Jakoś w sobie zabić myśl, 
Że ciągle jeszcze nie ma Nas 
Jestem ja i jesteś TY 

Są noce kiedy nie chce się żyć 
Są.... i nie mogę nic, nie zrobię nic 
Są czarne chwile, nie każda mija 
Są... gdy jestem niczyja... 

Wieczorem pora upić się 
Tak najłatwiej przełknąć łzy 
A potem gadka z byle kim 
Do znudzenia aż mnie mdli 
Wracam sama chociaż ktoś 
Za rękę trzyma mnie 
Może nawet kochać chce 
Ja udaję że już śpię 

Są noce kiedy nie chce się żyć 
Są.... i nie mogę nic, nie zrobię nic 
Są czarne chwile, nie każda mija 
Są... gdy jestem niczyja!


tekst: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz