poniedziałek, 11 listopada 2013

AWOLNATION - SAIL


AWOLNATION - SAIL 

SAIL!

This is how I show my love.
I made it in my mind because
I blame it on my A.D.D baby.

This is how an angel dies
Blame it on my own sick pride
Blame it on my A.D.D baby

SAIL! x 5

Maybe I should cry for help
Maybe I should kill myself (myself)
Blame it on my A.D.D baby

Maybe I'm a different breed
Maybe I'm not listening
So blame it on my A.D.D baby

SAIL! x 5

Lalalalala Lalalalalaoooo
Lalalalala Lalalalalaoooo

SAIL! x 4

SAIL!
Sail with me into the dark x 3

SAIL!
Sail with me, sail with me

SAIL!


polish translation:

ŻEGLUJ! 

W ten sposób pokazuję swoją miłość.
Stworzyłem ją w swoich myślach, ponieważ
Obwiniam o to moje rozkojarzenie*, skarbie.

W ten sposób umiera anioł
Wiń za to moją chorą dumę.
Wiń za to moje rozkojarzenie, skarbie.

ŻEGLUJ! (x5)

Może powinienem wołać o pomoc
Może powinienem się zabić
Wiń za to moje rozkojarzenie, skarbie.

Może jestem innym gatunkiem
Może ja już nie słucham
Dlatego wiń za to moje rozkojarzenie, skarbie.

ŻEGLUJ! (x5)

Lalalalala Lalalalalaoooo
Lalalalala Lalalalalaoooo

ŻEGLUJ! (x4)

ŻEGLUJ!
Szybuj ze mną w głąb ciemności x 3

ŻEGLUJ!
Żegluj ze mną, żeglujj ze mną

ŻEGLUJ!

---
A.D.D. [Attention Deficit Disorder] - (w przeciwieństwie do A.D.H.D.) deficyt koncentracji uwagi bez zachowań nadpobudliwych i impulsywnych.


tekst i tłumaczenie: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz