piątek, 22 listopada 2013

O.N.A. - Najtrudniej


O.N.A. - Najtrudniej

Cicho przyznaję, że 
Najlepiej jest, gdy obok jesteś Ty 
Nie przyzwyczaję nigdy się 
Do ciągłych rozstań, pustych miejsc 

Najtrudniej jest, gdy jeszcze ciepła 
Od Twych dłoni ścigam dzień 
A jeszcze trudniej się uśmiechnąć 
Kiedy mówisz: "Trzeba trwać" 

Twoje oczy 
Twoje usta 
Twoje ręce 
Twoją twarz 
zostawić mam 

Twoje ciepło 
Twoje dobro 
Twoje słońce 
Mały świat 
opuścić mam 

Ref: 
Najtrudniej jest ukryć ból 
Nie pozwól mi poddać się 

Tęsknotą jest me całe ciało, 
Kiedy musisz wcześnie wstać 
Nie umiem Tobie dać tych paru chwil, 
Byś został czasem sam. 

Bo Twoje oczy 
Twoje usta 
Twoje ręce 
Twoją twarz 
zostawić mam 

Twoje ciepło 
Twoje dobro 
Twoje słońce 
Mały świat 
opuścić mam 

Ref (x2) 

Ref (x2)


tekst: tekstowo.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz