piątek, 18 października 2013

Kera / DIY / koszulka z panterką

Tak testowo użyję nowego konta. Zabawna sytuacja. Dostałam na maila info iż moje konto wysyła spamy i zostanie zablokowane więc stworzyłam nowe i wszystko tam przerzuciłam. Okazało się że to po prostu jakieś żarty i ktoś próbuje wyłudzić moje hasło no maila. No cóż... jestem głupkiem który się nie zorientował szybciej xD
Dzisiaj wstawiam ciekawy pomysł na koszulkę z Kera <3 To jeden z moich ulubionych magazynów. Skan jest chyba z lipca 2012 ale jeszcze poszperam i w razie czego poprawię.

<kliknij aby powiększyć>

Coś mega! Proste, szybkie i świetny efekt. Widać że zamiast latać po sklepach godzinę czy lenienie się można ją poświęcić na zrobienie własnej koszulki. Mamy własną oryginalną i niepowtarzalną. Mam zamiar niedługo zrobić coś takiego więc wstawię tutaj. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz